50 Fantastisk kæledyr Uncategorized Stetson vores allerførste guide kæledyrshund hvalp i træning

Stetson vores allerførste guide kæledyrshund hvalp i træning

Denne udgivelse kan bestå af tilknyttede links. Vi kan tjene penge eller produkter fra den forretning, der påpeges i dette indlæg.
På Union Station -turen med Stetson Guide Pet Dog Puppy i TrainingSton var min allerførste guide kæledyrshund hvalp i træning.
Han var grunden til, at jeg startede denne blog.
Det har været over en måned i betragtning af, at Stetson gik.
I går talte jeg til min anden halvdel så godt, som hun sagde, at vores 2 år gamle barn fortalte hende, at hun savnede Stetsie. Jeg brød næsten sammen så godt som græd … Jeg savner ham også …
Vejled kæledyrshund hvalp i træning
Oktober 2006 tog jeg beslutningen om at dedikere de næste 18 måneder til at øge en guide kæledyrshushvalp.
Jeg sendte applikationer til at guide hunde til de blinde, guide hunde i ørkenen samt guide Dogs of America.
Den 9. februar 2007 kørte jeg den to timers kørsel til Sylmar, Californien til Guide Dogs of America School samt valgte min allerførste hvalp i træning, Stetson!

Spol lidt tilbage …
Den dag, jeg opdagede, at jeg skulle rejse en hvalp, tog jeg ligeledes en beslutning om, at jeg skulle producere en blog, der kroniserede hans rejse til, endte med at være en guidehund.
Det tog omkring 6 måneder at til sidst få bloggen op såvel som at køre såvel som den 1. august 2007, jeg komponerede min allerførste blogudgivelse (Ha! Det var en udgivelse om min anden hund, Linus).
Stetson var en hård hvalp at træne. Han kunne ikke lide sin kasse, han var ikke det allerbedste, da det vedrørte pottetræning, såvel som han blev barket, klynket, såvel som græd en masse af sin allerførste måned med os?
Den gode nyhed er uden alle Stetsons tidlige hvalpespørgsmål, som vi ikke ville have offentliggjort et par af vores mange fremtrædende blogindlæg.
I sandhed havde jeg en besøgende i sidste uge fortælle mig, at hun tror, ​​at hun måske har en “Stetson”. Her er hendes præcise citat:
”Jeg tror, ​​vi har en Stetson. Dette er min fjerde hvalp såvel som femte hund. Vi fik ham tre uger tilbage til 9 uger gammel … Han bjælker stadig i 20-40 minutter, før han sætter sig ned hver gang … ”–M.B.

Stetson tradition vil online på mange år efter hans bortgang.
Hentning af Stetson vores allerførste guide kæledyrshund hvalp i TrainingGood Boy, Stetson
Da Stetson var 16 uger gammel, troede vi, at han var den bedste hvalp. Han var en hurtig lærer, lydig, opmærksom, såvel som han stoppede med at bjælke, græde, klynke (vi troede, at han mistede sin stemme).
Stetson gik med mig overalt. Et par af vores foretrukne udflugter:
Vores allerførste filmbillede sammen: Eragon. Jeg husker dette, da det fik mig til at genkende handlingsbilleder er sandsynligvis ikke det allerbedste allerførste film til en hvalp.
Metrolink togtur til Union Station med ca. 20 andre guide kæledyrshushvalpe.
Disneyland med min bror, søskende i loven såvel som mor. Vi vejspirater fra Caribien. Efter vandfaldet, der blev lagt, tog Stetson såvel som en smule siesta.
Walk Trough Primary Location Shopping Center – I dag er vi online ca. 5 minutter fra dette indkøbscenter. Jeg komponerede endda en blogudgivelse om det charmerende foto, jeg tog af vores gruppe ud foran. Jeg tror, ​​det var ligeledes Stetsons allerførste Glass Elevator Ride.
En dag på stranden. Vejledning af kæledyrshushvalpe er ikke aktiveret på Pet Dog Beach. Vi var dog i stand til at tage ham til den offentlige strand. Da Stetson først trådte på sandet, forstod han ikke, hvad han skulle gøre af det, så han stak sin åbne mund ind i det såvel som at smadre hovedet. Heldigvis havde jeg en flaske vand til at vaske sandet ud af munden. ?

Da Stetson blev 16 måneder, gik han tilbage for at guide Dogs of America for at begynde sin formelle træning.
Stetson gik for at guide Pet Dog College i 2 måneder såvel som at vælge Guide Dogging var ikke for ham såvel som kom tilbage til online med mig som et permanent kæledyr.
Vidste du: Stetsons navn var næsten Sancho? Når du vælger hvalpenavne hos Guide Dogs of America, giver de dig et brev (“S”) såvel som da giver du dem en liste over navne, der begynder at holde dette brev. Jeg opdagede den gamle e -mail med min liste over “S” -navne:
Stetson
Snoopy (min hunds navn er Linus)
Simba
Satchmo
Sancho

Jeg er glad for, at vi gik med Stetson.
Hund sniffer ekstraordinær
Se på dette foto såvel som fortæl mig, at du ikke kan se interessen sooing fra Stetsons jowls:
Stetson på Sniffer Class. Han kunne godt lide K9 næsearbejde. Efter Stetson besættelse ændret såvel som endte med at være vores permanent kæledyrshund, vi tilmeldte ham i K9 næseklasser. Stetson havde to glæder i sit liv:
Sover på vores seng
Mad

K9 Nosework endte med at blive hans 3. glæde. Udover måltider var det den eneste anden gang, du så ekstrem glæde fra Steston.

Vi lavede næsearbejde med Stetson i et par år ideel op indtil Dublins eksamen, da vi tog lidt hiatus. Vi vendte tilbage til klassen omkring et år senere. Desværre brugte fitnessinstruktører et lille kontorområde snarere end den store træningsfacilitet på WAGS såvel som Wiggles. Næsearbejde var ikke nøjagtigt det samme på den nye facilitet, så vi endte med at holde op og arbejde med Stetson på egen hånd.