50 Fantastisk kæledyr Pets Anmeldelse: Vis såvel som fortælling af Amy Shojai

Anmeldelse: Vis såvel som fortælling af Amy Shojai

Jeg kunne ikke vente med at få mine hænder på showet såvel som Tell, den tredje bog i Amy Shojais thriller -serie med Animal Behaviourist September Day, hendes hundeskygge også som katte macy såvel som en rollebesætning af andre katte såvel som hunde. Jeg forstod fra at læse de allerførste to bøger i serien for at afsætte en uafbrudt tid, da jeg opdagede dem umulige at lægge ned, da jeg startede.

Fra udgiveren:

Med sin stalker, der til sidst er fanget, er Animal Behaviourist September Day’s PTSD aftaget så godt som hun er begyndt at stole på igen. Hun våger at håbe detektiv Jeff Combs May endte med at blive mere end en ven, indtil hans undersøgelse af en hundefighting -lyd forlader hendes rulle. Shadow kæmper mod sine egne dæmoner. En tysk Shepherd Autism Service Dog, før han mistede sin dreng til en sundheds- og wellness-kriser, skygge opdaget såvel som hans sande funktion, der arbejdede med september. Nu er hans dreng tilbage-men ændret sig-og skygge frygter, at han bliver bedt om at vælge. Når en målbevidst mor kræver hjælp, såvel som Combs ‘søn forsvinder med sin hund, skal september såvel som Shadow opdage børnene, før en ødelæggende storm rammer. Men børnene har en trick -plan. Først når september viser ægte mod, såvel som en god hund fortæller sandheden, kan de opdage deres metodhus igen.

Amy har ratchet op spændingen i denne rate – noget jeg ikke troede var muligt efter at have læst de allerførste to. Selvom der er færre plot -vendinger i denne, er der en følelse af alvor til denne bog, en følelse, der er gjort endnu mere intens af sandheden om, at plottet er indstillet på baggrund af ekstrem vejrforhold, der spænder fra oversvømmelser til tordenvejr til tornadoer . Faktisk sætter vejrforholdet til tider september i langt mere alvorlige vanskeligheder end de fattige fyre. For nogen som mig, der ikke tilbyder godt med ekstremt vejr, var et par af passagerne i bogen virkelig skræmmende – et vidnesbyrd om Amys dygtighed som forfatter.

Denne bog har hvad en stor thriller skal have: spænding, uforudsigelighed, veludviklede karakterer. Men det har ligeledes noget, som din typiske thriller ikke har: dyrene. Dele af bogen er skrevet fra Shadows synspunkt, såvel som jeg er kommet til at lide denne hund med disse passager, som om jeg havde tilfredsstillet ham i ægte liv. I hele bogen er forfatterens omfattende forståelse af dyrevaner såvel som dyre følelser tydelige. Amy tilføjede endda et “faktum såvel som fiktion” i slutningen af bogen, der forklarede, hvad der er ægte såvel som hvad der er fantasi.

Klik lige her for at tjekke et eksempler på showet såvel som Tell, skrevet fra Shadows synspunkt.

Hvis du er fan af medicinske thrillere af dem som Tess Gerritsen, Robin Cook eller Michael Palmer, vil du absolut lide denne bog. Hvis du nyder en velskrevet hemmelighed med en hel del dyr, vil du ligeledes lide det. Bare planlæg ikke at vælge det, medmindre du har lidt fritid. Show såvel som fortælling kan tjekkes ud som en selvstændig bog, men hvorfor fratage dig selv spændingen ved at læse alle tre bøger?

Amy Shojai er den mest solgte forfatter af mere end to partier kæledyrsbøger. Se amyshojai.com for mere information.

Jeg fik en evalueringskopi af denne bog fra forfatteren. At få den gratis kopi påvirkede ikke min anmeldelse.

Ingrid King